• 0229-502000
 

Veelgestelde vragen

Terug
Hoe snel heb ik mijn leuke Simon Loos-item(s) in huis?

Wij zijn net zo enthousiast over onze mooie producten en doen altijd ons uiterste best om je bestelling snel op de post te krijgen. Normaal gesproken lukt ons dat ook in de meeste gevallen al de volgende werkdag. Maar het kan zijn dat het door drukte bij de post iets langer duurt voor je van je cadeau kunt genieten. In dat geval vragen wij je nog even geduld te hebben.

Wat zijn de verzendkosten?

Past je bestelling door de brievenbus? Dan versturen we in principe per gewone post. De verzendkosten zijn dan €3,30 (of €3,60 voor een brievenbuspakje).

Veel van onze leuke Simon Loos-spulletjes kunnen we echter niet ongeschonden door de brievenbus krijgen 😉 De pakketkosten zijn dan €5,60 (behalve voor miniaturen, die verzenden we mét handtekening voor ontvangst en dan zijn de kosten €6,00).

In je winkelwagentje zie je meteen wat de verzendkosten voor jouw bestelling zijn.

Ik wil mijn pakketje in het buitenland ontvangen, kan dat?

Helaas… We verzenden alleen binnen Nederland. In het bestelproces kun je het land niet wijzigen, en als je een adres in het buitenland opgeeft zal de bestelling dus niet aankomen.

Is er echt een hele goede reden waarom we je ontzettend blij zouden kunnen maken door naar een adres buiten Nederland te verzenden? Bel ons dan even, en wie weet kunnen we iets voor je doen.

Hoe stuur ik een item retour?

We hopen het natuurlijk niet, maar als je toch niet blij bent met je bestelde Simon Loos-item, dan kun je deze terugsturen naar onderstaand adres. Geef op de pakbon aan wat de reden van retournering is en stop deze in de doos (het is natuurlijk wel belangrijk dat we weten aan wie we het geld moeten terugbetalen 😉 ).

Let op: we doen nooit moeilijk over het terugsturen van producten en zorgen er voor dat je je geld snel op je rekening terugkrijgt, maar het product moet dan natuurlijk wel in originele en onbeschadigde staat zijn.

Simon Loos bv
T.a.v. Fanshop
Antwoordnummer 68729
1687 ZC Wognum

Ik heb een klacht over een item

Oeps, is er iets mis met je leuke Simon Loos-item? Dat kan nooit de bedoeling zijn! Stuur ons even een mailtje (mc@simonloos.nl) of bel naar 0229-502051, dan lossen we snel het voor je op.

Waarom kan ik maar 1 Tekno-miniatuur bestellen?

De prachtige Tekno-miniaturen worden altijd in beperkte oplage gemaakt. Omdat we zoveel mogelijk mensen de kans willen geven er eentje in huis te halen, is het niet mogelijk er meer dan één van een soort te bestellen.

Ik wil een grote bestelling doen op rekening

Wil je een grotere bestelling doen voor je bedrijf, en deze op rekening laten leveren? Leuk, dat kan! Neem dan even contact met ons op (mc@simonloos.nl), dan maken we het in orde.